گروه معماری و دکوراسیون کیادکور در زمینه فروش انواع محصولات دکوراسیون داخلی از قبیل کابینت و کمد ، دکور،  LCD  ، کاغددیواری، پوستردیواری ، پارکت لمینت، کفپوش، انواع  دیوارپوش و پرده های زبرا و فلزی فعالیت چشم گیری داشته و با بیشترین تنوع جنس و قیمت‌های رقابتی آماده ارایه خدمات به شما مشتریان گرامی می‌باشد.

شما با استفاده از خدمات بازسازی توسط شرکت معماری کیادکور مشکلی در زمینه تامین محصولات در برندها و قیمت‌ها و طرح و رنگ‌های دکوراتیو نخواهید داشت زیرا فروش محصولات دکوراتیو مختلف توسط این شرکت انجام می‌شود.  شما می‌توانید بر اساس نوع سلیقه خود و با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید بهترین نوع از محصولات دکوراتیو را خریداری نمایید. همچنین برای خرید انواع محصولات دکوراتیو شما می‌توانید از کارشناسان این شرکت راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید تا محصولاتی را که خریداری می‌نمایید از هماهنگی لازم با یکدیگر برخوردار بوده و در نهایت قسمت‌های مختلف منزل شما هماهنگی زیبایی با یکدیگر داشته باشد.

 کاغــذ دیــواری در اصــفهان

 تهیه و فروش انواع کاغذ دیواری در اصفهان در برندهای مختلف و کیفیت های مختلف توسط این شرکت انجام می‌شود و شما باید بر اساس نوع دکوراسیون خود انواع مناسبی از کاغذ دیواری را برای محل مورد نظر خود انتخاب نمایید. انواع کاغذ دیواری مدرن و انواع کاغذ دیواری کلاسیک را  می‌توانید از ما بخواهید. برای خرید کاغذ دیواری می‌توانید از طرح‌های مناسب با محیط اداری و یا پذیرایی و اتاق خواب خریداری نمایید. همچنین با تولید و طراحی انواع کاغذ دیواری سه بعدی دست دکوراتورها برای طراحی بسیار باز تر از گذشته شده است که انواع پوستر دیواری سه بعدی نیز به عنوان یکی از زیباترین و جذاب ترین بخش‌های دکوراسیون داخلی توسط شرکت معماری کیادکور به فروش می‌رسد و حتی می‌توانید تصاویر مورد علاقه خود را نیز بر روی کاغذ توسط این شرکت به چاپ برسانید.

قیمت کاغذ دیواری در اصفهان

قیمت کاغذ دیواری به شدت به جنس و کیفیت آن و همچنین دستگاه چاپ آن بستگی دارد. طرح و رنگ به کار رفته در کاغذ دیواری تنها می‌تواند اسباب یک افزایش قیمت جزیی را فراهم نماید و این تفاوت قیمت هیچ گاه در حدی نیست که شما را از خرید طرح مورد نظر به علل مختلف مربوط به طرح و رنگ بازدارد. بنابراین اگر قصد خرید یک کاغذ دیواری با مزایای بسیار و دوام و مقاومت بالا را دارید باید هزینه بیشتری را تقبل کنید. در غیر این صورت می‌توانید نسبت به خرید کاغذ دیواری ارزان اقدام نمایید.

به هر حال باید به این نکته دقت کنید که با توجه به کاربرد و مدت زمان طولانی استفاده از کاغذ دیواری بهتر است در این خصوص به پرداخت هزینه‌های بالاتر و خرید انواع با کیفیت تر آن اقدام نمایید. گروه معماری و دکوراسیون داخلی کیا دکور با حذف واسطه ها از واردات تا فروش کاغذ سعی بر آن دارد تا بتواند بهترین کاغذ دیواری ها را با کمترین قیمت کاغذ دیواری در اصفهان به دست مشتریان خود برساند. برای خرید کاغذ دیواری در اصفهان و استعلام قیمت کاغذ دیواری در اصفهان با شماره داخل سایت تماس حاصل فرمایید، ما با بهترین و جدیدترین کاغذ دیواری‌های سال در خدمت شما هستیم.

 فروش انواع پرده‌های زبرا و فلزی

پرده را باید با سلیقه و دکوراسیون منزل انتخاب کرد. تنوع جنس ما در این زمینه و با ارائه کیفیت‌های مناسب محصولات دکوراتیو شرکت معماری کیادکور می‌باشد.

 پرده زبرا : مسئله نور از مهم ترین مسائل در دکوراسیون داخلی است و باید حتما مورد توجه قرار گیرد. بنابراین، تنظیم نور نیز امر مهمی در انتخاب پرده  از اهمیت زیادی برخوردار است. پرده زبرا، نوعی از پرده می باشد که توانسته این موضوع را به خوبی تحت کنترل خود در آورد. این پرده، تنظیم بسیار راحتی دارد و در عین سادگی، بسیار زیباست .

پرده فلزی : پرده کرکره فلزی نسبت به پرده های پارچه ای مزایای بسیاری دارند. قابلیت تنظیم نور ورودی به ساختمان ، تمیز کردن راحت و آسان تنها با یک دستمال ، جمع و جور بودن و اشغال فضای بسیار کم ، نصب بسیار آسان و در نهایت قیمت این محصول سبب شده است تا در بسیاری از ادارات و شرکت ها مورد استفاده قرار بگیرد و قیمت کرکره پذیرایی منزل نیز بسیار به صرفه می باشد. پرده کرکره فلزی با تیغه هایی به عرض 16 و 25 میلی متر تولید می شود. جنس این تیغه ها عمدتا از آلومینیوم می باشد و به همین علت به آن پرده کرکره آلومینیومی نیز گفته می شود. کرکره فلزی وزن بسیار کمی دارد و به راحتی قابل نصب است. تنوع در طرح و رنگ ، نگهداری و نظافت آسان ، دوام و عمر بالا و در نهایت قیمت مناسب سبب محبوبیت کرکره های آلومینیومی شده است

 کابینـــــت

استفاده از انواع کابینت تاریخچه طولانی در زندگی ما دارد. محفظه‌‌های گنجه شکل، که از چوب درختان و به شکل سنتی ساخته می‌شدند و با طراحی‌‌های خاص و زیبا جذابیت بیشتری هم پیدا می‌کردند.در زیر می‌توانید مدل‌های مختلف کابیت که توسط گروه کیادکور انجام می‌شود را ببینید

1

کابینت هایگلاس

کابینت‌هایی با محتوای درونی MDF هستند که لایه بیرونی‌ آنها با روکشی از جنس پلکسی گلاس پوشیده شده است و این روکش به کابینت ظاهر شفاف و درخشانی می‌بخشد. به جز کابینت‌ هایگلاس، کابینت دیگری هم داریم که به آن پلی گلاس گفته می‌شود. آن هم درون مایه ی ام دی اف دارد که توسط لایه پلی استر پوشیده شده است و از‌هایگلاس درخشش و براقیت بیشتری هم دارد و مقاومت بالاتری در برابر خط و خش دارد
2

کابینت ممبران

پیش از هر چیز باید بگیم کابینت ممبران همون کابینت وکیوم هست اما بعضا به اشتباه تصور میکنن کابینت ممبران و کابینت وکیوم متفاوت هستند. کابینت ممبران از متریال ممبران ساخته شده. ممبران یا وکیوم در واقع نوعی روکش PVC است که برروی مغزی‌ها یی با جنس مختلف مثل ام دی اف، چوب یا نئوپان میتونه کشیده بشه. روکش ممبران بیشتر برروی مغزی ام دی اف mdf کشیده میشه. به این صورت که روی این متریال، در صورت نیاز، از قبل ابزار زده شده و طرح مورد نظر پیاده میشود. سپس مغزی به چسب و رزین آغشته می‌شه. در انتها هم به کمک تکنولوژی مخصوصی، روکش ممبران برروی اون کشیده شده و اصطلاحاً وکیوم میشه. از متریال ممبران در ساخت کمد و ویترین‌‌های ممبران هم استفاده می‌شه.

3

کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف سالیان زیادی است که پر فروش ترین و محبوب ترین نوع کابینت در بازار ایران و حتی جهان است و گوی سبقت را از کابینت‌‌های فلزی منسوخ شده در گرفته است. کابینت mdf در طی سالیان گذشته تنوع بسیار زیادی پیدا کرده است. Mdf که نوعی فرآورده چوبی محسوب می‌شود و در وسایلی مانند سرویس خواب و کابینت آشپزخانه به کار برده می‌شود. در واقع ترکیبی از تکه‌‌های ریز چوب نرم و چوب سخت هستند. این ترکیب با مقداری رزین و موم مخلوط شده و در معرض گرما به هم فشرده می‌شود پرس می‌شوند تا تخته فیبر بدست آید. اما منظور از تخته فیبر با چگالی متوسط چیست؟ تخته فیبر با چگالی پایین، معمولا «خرده چوب particle board نامیده می‌شود که ما آن را با نام نئوپان می‌شناسیم. نئوپان یا همان خرده چوب حتی از ذره‌‌های کوچکتری نسبت به ذره‌‌های چوب ام دی اف ساخته می‌شود و حتی می‌توان از خاک اره نیز در ساخت و تولید آن بهره برد. همین امر نیز باعث می‌شود که نئوپان گران نبوده و البته نسبت به ام دی اف ضعیفتر نیز باشد.

 ابزارهــای چــوبی و پــی وی سی

این ابزارها  برای نصب و اجرای دیوارپوش و پارکت در محیط مورد نظر ابزارهای جانبی نیز باید خریداری شود تا چهره‌ی نهایی کار زیباتر شود.  این ابزارها شامل : قرنیز / اسکوتی / تاشو / میت …

 چمن مصنوعـــی

چمن مصنوعی و «سبزی و نشاطی» که در رنگ و طرح آن نهفته است فضا را زیبا می‌کند و میتواند در هر مکان و زمانی استفاده شود. چمن مصنوعی دارای تراکم های مختلف و مدل های مختلف است و قیمت آن با تراکم و مدل آن تععین میشود .استفاده های مختلفی از چمن میشود در بالکن / فضاهای بیرونی ……

جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت پارکت لمینت ، قیمت کاغذ دیواری در اصفهان و کلیه خدمات و محصولات ما، تنها کافیست با شماره‌های درج شده در سایت تماس حاصل کنید تا مشاوران ما اطلاعات کافی در اختیار شما قرار دهند.