پارکـت لمـینــت

پوشش کف یکی از اصلی‌ترین عوامل تاثیر گذار در دکوراسیون داخلی منزل می باشد.انتخاب پوشش کفی که هماهنگ با مبلمان و نورپردازی خانه باشد باعث می شود که محیط خانه محیطی گرم، دلنشین و دوست داشتنی شود. برای انتخاب کفپوش هم مانند دیگر لوازم دکوراتیو و دکوراسیون داخلی انتخاب‌های زیادی پیش روی شماست و درصورت انتخاب نادرست ممکن است سریع از دکوراسیون خود خسته و دلسرد شوید. گروه معماری و دکوراسیون کیا دکور با بیش از یک دهه تجربه در زمینه فروش، نصب و اجرای پارکت لمینت و کفپوش می تواند شما را در انتخاب کفپوش مناسب یاری کند. تهیه و فروش انواع کفپوش نیز توسط شرکت معماری کیادکور انجام می‌شود. انواع کفپوشها و پارکت لمینت در انواع مختلف را می‌توانید از ما خریداری نمایید. تنوع جنس ما در همه این زمینه‌ها و همچنین انواع قیمت‌ پارکت لمینت و دیگر کفپوش‌ها با ارائه کیفیت‌های مناسب از خصوصیات محصولات کفپوش شرکت معماری کیادکور می‌باشد.

 پارکت لمینت به دلیل داشتن قیمت مناسب، تنوع طرح و رنگ دارای و دیگر مزایایی آن که در ادامه توضیح خواهیم داد، بهترین گزینه برای استفاده به عنوان کف پوشش خانه می باشد .

قیمــت پارکـت لمـینت

قیمت پارکت لمینت، نسبت به سایر کف پوش‌ها مانند سرامیک، سنگ و غیره با در نظر گرفتن هزینه‌های حمل و نقل، اجرت نصب، مصالحی مصرفی اجرا و زمان بر بودن آن‌، مقرون به صرفه تر می‌باشد. به خصوص در زمان بازسازی ساختمان. به عنوان مثال اگر قصد داشته باشید کف قدیمی سرامیکی خانه را تعویض و از سرامیک جدید استفاده بکنید، تمام کف قبلی باید کنده شود سپس نخاله‌ها جمع آوری و از منزل خارج شود که پروسه‌ای زمانبر و هزینه‌بر می‌باشد.  و جالب است که بدانید پارکت لمینت قابل جابجایی است یعنی می توانید آن را از یک خانه به خانه دیگری منتقل کنید

مشاورین فروش و کارشناسان اجرا در گروه معماری دکوراسیون داخلی کیادکور با ارائه مشاوره خرید پارکت لمینت و قیمت پارکت لمینت ، در نظر دارند تا با آشنا کردن شما عزیزان با مهم ترین نکات در تهیه یک پارکت لمینت مناسب منزل یا محل کار شما، آرامش خاطر شما را از این بابت تأمین کنند.

یک خرید رضایت بخش، حق هر مشتری است.

پارکت لمینت چیست ؟

پارکت لمینت که نوعی کفپوش دکوراتیو است از چندین لایه چوب فشرده جهت استفاده در سطوح مختلف ساخته شده است  و برخلاف پارکت مستقیما از چوب درختان تهیه نمی‌شود. این متریال که تحت پروسه‌ای به یکدیگر می‌چسبند توسط لایه‌ای سطحی و محافظتی پوشیده می‌شود که مقاومت و عمر آن را افزایش می‌دهد علت محبوبیت این محصول نصب آسان و تمیز شدن آسان و قیمت مناسب  …. می‌باشد، و نسبت به کفپوش‌های دیگر از جمله سرامیک جلوه‌ای زیبایی به منزل می‌بخشد. از مزایای دیگر پارکت لمینت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  •  دوام و استحکام: از آنجایی که کفپوش لمینت ازموادی محکم، قوی و ضد خش ساخته شده است و در خود یک لایه‌ی پوششی دارد، در برابر ضربه و البته کثیفی بسیار مقاوم است
  • هزینه: قیمت پارکت لمینت از قیمت پارکت‌های قدیمی بسیار کمتراست، به دلیل اینکه پارکت از چوب اصلی درختان ساخته می‌شود اما لمینت از ( high density fiberboard) HDF تهیه می‌شود.
  • قابلیت نصب: این محصول بخاطر داشتن زیرلایه که در هنگام خرید باید آن را تهیه کنید براحتی در هر مکانی قابل نصب است.
  • سبک و طرح‌های متنوع : تنوع طرح و رنگ پارکت لمینت بسیار زیاد است.
  • نگهداری و تمیز کردن آن:  لایه‌ی اول لمینت که لایه‌ی پوششی است از جنسی ساخته شده است که کثیفی و چرکی را به خود جذب نمی‌کند، برای تمیز کردن آن تنها به یک طی و یا یک دستمال نمدارنیاز است
  • حامی محیط زیست: پارکت لمینت از موادی به نام high-density fiberboard ساخته می‌شود، به این معناست که صدمه‌ای به طبیعت نمی‌زند و قابل بازیافت است.
  • استفاده‌ی مجدد: پارکت لمینت را می‌توان چند بار از زمین جدا کرد و در محل دیگری نصب کرد، البته باید به این نکته توجه داشت که دفعات استفاده‌ از این محصول بستگی زیادی به جنس و کیفیت پارکت لمینتی دارد..