دکوراسیون داخلی مدرن عبارت است از “هرچه کمتر بهتر” . این اصول دکوراسیون مدرن است. در دکوراسیون مدرن هر چه چیدمان کمتر باشد، جلوه بیشتری دارد. در اتاق‌های مدرن امروزی بیش از هر چیز سادگی وسایل مورد تاکید است. در دکوراسیون مدرن اغلب از رنگ‌های تیره استفاده میشود .

نکات طلایی در چیدمان دکوراسیون داخلی مدرن

نحوه چیدمان اتاق خواب در دکوراسیون داخلی مدرن

از یک تخت کوتاه ، پاتختی و چراغ در روی آنها استفاده کنید. می توانید از مجسمه، نقاشی روی دیوار،کاغذ دیواری و قالیچه نیز استفاده کرد.

اتاق خواب مدرن

اتاق خواب مدرن

 

نحوه چیدمان اتاق پذیرایی در دکوراسیون داخلی مدرندر سبک مدرن می توان برای مبلمان اتاق پذیرایی از کاناپه ، دیوارهای رنگی، ست تلویزیون، کتابخانه و سایر تجهیزات دکوری استفاده نمود.

نحوه چیدمان آشپزخانه در دکوراسیون داخلی مدرن

آشپزخانه مدرن دارای فضای منظم بوده و وسایل اضافه در آن دیده نمی شود.انتخاب رنگ سفید برای کشوها و استفاده از صندلی های بدون دسته در مدرن جلوه دادن ظاهر آشپزخانه مفید است.

نحوه چیدمان تاق ناهارخوری در دکوراسیون داخلی مدرن

اگر می خواهید همواره از خوردن غذا با اعضاء خانواده یا دوستان خود لذت ببرید و حس خوبی در خانه داشته باشید ،از مبلمان مدرن مانند میز ناهارخوری بزرگ با سطح شیشه ای همراه با صندلی های شیک در اتاق ناهارخوری استفاده کنید. یک لوستر رنگی مناسب در بالای میز ناهارخوری یا استفاده از چراغ های دکوری ، زیبایی خاصی به این اتاق می دهد.

نحوه چیدمان سرویس بهداشتی در دکوراسیون داخلی مدرن

رنگ های آبی روشن، بنفش، سبز، صورتی و نارنجی موجب آرامش جسم و روح انسان می شوند. نورپردازی ملایم، رنگ های لوکس و آینه های دیواری آرامش بخش بوده و فضا را مدرن می کنند. مدرن بودن سرویس بهداشتی صرفا به معنی استفاده از رنگ های سرد و سفید نیست. امروزه تنوع رنگ وسایل بهداشتی بسیار گسترده بوده و هر کسی به سلیقه خود می تواند حق انتخاب داشته باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *