تکنیک های چیدمان اتاق نشیمن

چیدمان اتاق نشیمن به لوازم مختلفی از جمله مبل، صندلی، میز عسلی و غیره احتیاج دارد اما این مکان تنها با این لوازم کامل نمی شود. اگر می خواهید اتاق نشیمنی زیبا و جذاب داشته باشید، باید چیزهای دیگری نیز به آن بیافزایید. اگر چه سلیقه افراد از هم متفاوت است اما هر خانه ای به این 4 مورد احتیاج دارد.

1- بالشتک برای زیباتر کردن دکوراسیون اتاق نشیمن

اتاق پذیرایی به دلایلی احتیاج به بالشتک دارد که اول از همه راحتی آن است. حتی نرم و راحت ترین مبل ها و صندلی ها نیز به بالشتک احتیاج دارند. ممکن است گاهی کمر شما به پشتی بیشتری احتیاج داشته باشد یا شاید بخواهید روی مبل چرتی بزنید و احتیاج برای بالشی برای سرتان داشته باشید. در هر صورت هر مبل و صندلی به حداقل دو تا بالشتک نیاز دارد.

کاربرد دیگر باشتک تزیینی بودن آن است. وجود بالشتک در چیدمان اتاق نشیمن این فرصت را به شما می دهد تا طرح ها و رنگ های مختلف را به فضای خانه تان بیافزایید. با تغییر فصل نیز می توانید آنها را با صرف هزینه ای اندک تغییر دهید.

2- لوازم شخصی برای چیدمان اتاق نشیمن

مهمترین چیزی که شما باید در اتاق نشیمن خود داشته باشید، لوازمی است که برای شما یا دیگر اعضای خانواده تان اهمیت و معنایی خاص دارد. این لوازم می تواند یک اثر هنری، یک عکس یا مجسمه ای خاص باشد. این لوازم به فضای شما شخصیت می دهند و باعث می شوند خانه ای متفاوت از دیگران داشته باشید.

3- شمع برای زیباتر کردن دکوراسیون اتاق نشیمن

هیچ چیز نمی تواند مانند شمع به شما آرامش دهد بنابراین لازم است تعدادی شمع تهیه و آنها را به فضای خانه خود بیافزایید. میز جلوی مبل یا میز عسلی مکان خوبی برای قرار دادن آنها است. فقط مراقب باشید زمانی که روشن هستند، کسی روی آنها خم نشود. برای جذابیت و زیبایی بیشتر، مدل آنها را با تغییر فصل عوض کنید.

4- موجودی زنده برای زیباتر کردن چیدمان نشیمن

چیدمان اتاق نشیمن به یک موجود زنده احتیاج دارد. بدین منظور گیاهان گزینه خوبی هستند. اگر بودجه کافی برای این کار دارید، چند گلدان درختچه خریداری کنید اما اگر نمی خواهید پول زیادی بپردازید، گل های تازه بهترین انتخاب هستند.

گیاهان هوای تازه و زندگی را به فضای خانه تان راه می دهند. اگر می خواهید آنها را روی میز جلوی مبل ها قرار دهید، به اندازه آن دقت کنید. گلدان هایتان نباید آنقدر بزرگ باشند که دید افرادی که دور آن نشسته اند را کور کند. از دیگر فواید گیاهان در اتاق نشیمن، رنگ بخشیدن به فضا است. شما می توانید هر رنگ گلی را که دوست دارید در هر جای خانه تان قرار دهید.

گروه طراحی کیادکور با سالها تجربه در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی در اصفهان می‌تواند برای چیدمان اتاق نشیمن و دیگر موارد مربوط به طراحی در کنار شما باشد و تجریه خود را برای داشتن محیطی دلنشین و مورد پسند، در اختیار شما قرار دهد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *