دیوار پوش پی وی سی پلی وینیل کلراید یا همان پی وی سی نوعی ترمو پلاستیک می باشد که در سالهای اخیر جایگزین مواد ساختمان سازی همچون چوب، سفال و سیمان شده است. و بیش از 50 درصد این محصول صرف ساختمان سازی می شود.

پی وی سی در گروه پوشش های دیواری داخلی قرار می گیرد. این نوع دیوار پوش عایق صوت و دما بوده و در برابر ضربه مقاوم و نیز به راحتی و بدون نیاز به زیرسازی اساسی قابل نصب و اجرا می باشد.

مزایای استفاده از پی وی سی 

  • از جمله مزایای استفاده از دیوارپوش های PVC وجود آنها در طرح و رنگ های متنوع و قابلیت نصب آنها در مدل های متفاوت می باشد که زیبایی و تنوع را به سادگی می توان با استفاده از آنها تجربه کرد.
  • همچنین این محصول تا زمانیکه در معرض شعله مستقیم، نور خورشید و یا ضربه جسم نوک تیز نباشد نیازی به تعویض و تعمیر ندارد بدین ترتیب با استفاده از پی وی سی به عنوان پوشش دیوار و سقف از بوجود آمدن مخارج اضافی مانند تعویض و رنگ آمیزی هرساله ساختمان جلوگیری می شود و در صورت آسیب دیدن قسمت کوچکی از سطح امکان تعویض تنها در آن نقطه آسیب دیده وجود دارد.
  • یکی دیگر از مزایای دیوارپوش های pvc استفاده از آنها در اولین مراحل پس از سفت کاری ساختمان می باشد و همین امر باعث حذف بسیاری از هزینه های اجرای مصالحی می شود.
  • نصب پانل های PVC به دلیل وجود ابزار و اتصالات متنوع و همچنین قابلیت اتصال کشویی به سادگی و به صورت صورت می پذیرد.
  • پانل های PVC
  • ضد حشره و باکتری بوده و این امر موجب می شود که مصرف کننده با خاطری آسوده اقدام به خرید و نصب آنها نماید. لازم به ذکر است که پانل های پی وی سی با آب و کلیه مواد شوینده غیر اسیدی قابل شستشو می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *