چه چیزهایی در فهرست شما موجود است؟ یک اتاق نشیمن به لوازم مختلفی از جمله مبل، صندلی، میز عسلی و غیره احتیاج دارد اما این مکان تنها با این لوازم کامل نمی شود. اگر می خواهید اتاق نشیمنی زیبا و جذاب داشته باشید، باید چیزهای دیگری نیز به آن بیافزایید. اگر چه سلیقه افراد از هم متفاوت است اما هر خانه ای به این 4 مورد احتیاج دارد.

1- بالشتک برای زیباتر کردن دکوراسیون اتاق نشیمن

اتاق پذیرایی به دلایلی احتیاج به بالشتک دارد که اول از همه راحتی آن است. حتی نرم و راحت ترین مبل ها و صندلی ها نیز به بالشتک احتیاج دارند. ممکن است گاهی کمر شما به پشتی بیشتری احتیاج داشته باشد یا شاید بخواهید روی مبل چرتی بزنید و احتیاج برای بالشی برای سرتان داشته باشید. در هر صورت هر مبل و صندلی به حداقل دو تا بالشتک نیاز دارد.

کاربرد دیگر باشتک تزیینی بودن آن است. وجود بالشتک در اتاق نشیمن این فرصت را به شما می دهد تا طرح ها و رنگ های مختلف را به فضای خانه تان بیافزایید. با تغییر فصل نیز می توانید آنها را با صرف هزینه ای اندک تغییر دهید.

2- لوازم شخصی برای دکوراسیون اتاق نشیمن

مهمترین چیزی که شما باید در اتاق نشیمن خود داشته باشید، لوازمی است که برای شما یا دیگر اعضای خانواده تان اهمیت و معنایی خاص دارد. این لوازم می تواند یک اثر هنری، یک عکس یا مجسمه ای خاص باشد. این لوازم به فضای شما شخصیت می دهند و باعث می شوند خانه ای متفاوت از دیگران داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *