1-ترند تزئینات سال 2020: تقسیم محیط ها با مواد طبیعی

بر خلاف سالهای گذشته که در آن فضاهای باز با محیطهای اجتماعی جستجو شده بود، در سال 2020 ما طرحهایی خواهیم دید که به این صورت نیست. متمایل  است که به دنبال بخش هایی باشیم که به هر محیطی حریم خصوصی و صمیمیت بیشتری اعطا می بخشد، تا از آنها استقبال بیشتری شود.

2. گرایش هایی برای تزئین خانه خود در سال 2020: محیط های صمیمی تر و با استقبال بیشتر

اگرچه نمی توانیم انکار کنیم که فضاهای باز احساس داشتن خانه ای بزرگتر را به وجود می آورد، اما باید این را هم بدانیم که مواقعی وجود دارد که ارتباطات باز می تواند از راحتی کمتری برخوردار باشد، مانند داشتن بوی آشپزخانه در اتاق یا داشتن سر و صدای زیادی در هنگامی که نیاز به آرامش بیشتر است.

3.  رنگ ها در دکوراسیون داخلی منزل  2020 

ترند رنگ ها به طور مداوم تغییر می کنند و در سال 2020 شاهد تنش های شاد و هوشیار خواهیم بود، که انتخاب آنها را بسیار متنوع و ساده می کند. بگذارید یک به یک رنگ مبلمان، پارچه، دیوارها برای فضای داخلی را ببینیم …

خاکستری

رنگ خاکستری هنوز هم یک ترند است زیرا رنگ خنثی طیف گسترده ای از ترکیب ها و سبک ها را در بر می گیرد که در سال آینده با ترکیب رنگ های پر جنب و جوش، جسورانه تر خواهد بود. می توان از آن برای رنگ آمیزی دیوارهای داخلی و دکوراسیون مبلمان و همچنین در فرش و منسوجات استفاده کرد.

رنگ خاکستری فقط به دیوارهای خانه محدود نمی شود؛ همچنین برای تزئین هر اتاق خانه و نیز در مبلمان وجود خواهد داشت.

صورتی

رنگ صورتی پیش از این برای چندین فصل در دکوراسیون داخلی وجود داشته است و سال آینده آن را مشاهده خواهیم کرد.

چه در دیوارها، منسوجات، لوازم جانبی و مبلمان، رنگ صورتی تقریباً در تمام سایه های آن، از صورتی پاستیلی، گل رز قدیمی، صورتی هلویی حس آرام و ظریفی به دکوراسیون منزل می بخشد.

بنفش

یکی از جذاب ترین پیشنهادات در سال 2020 از نظر رنگ داخلی منازل، حضور بنفش در مبلمان، پارچه و لوازم جانبی مانند لامپ یا تصاویر روی دیوارها خواهد بود.

سبز

ترندهای 2020  رنگ سبز را به عنوان یکی از رنگهای مورد علاقه در تمام سایه های آن قرار داده است. بیایید چند نمونه در تمام اتاق های خانه مشاهده کنیم.

دامنه های تاریک و عمیق در مبلمان منزل، در اثاثیه یا لوازم داخلی صندلی ها و صندلی ها دیده می شود و باعث ایجاد جذابیت در دکوراسیون خانه می شود.

-آبی

رنگ آبی همچنین در سال آینده به عنوان یک نوع رنگ جذاب در دکوراسیون، هم در دیوارها، پارچه ها و مبلمان اثاثیه یا لوازم داخلی اثبات خواهد شد. در هر سایه ای آبی برای رنگ آمیزی و تزئین خانه استفاده میشود.

ترکیب رنگ سبز و صورتی پاستیلی در دکوراسیون 2020

چگونه می توان رنگ ها را روی دیوارها و مبلمان منزل ترکیب کرد؟ در سال جاری که آغاز می شود، رنگ های نرم و لطیف رنگ های پاستیلی، به ویژه گل رز و سبز، روند خود را ادامه می دهند. از این ترکیب رنگها می توان در اتاقهای غذاخوری، آشپزخانه، اتاق خواب یا گیرنده استفاده کرد. اگر این رنگ ها را با مواد طبیعی در مبلمان ترکیب کنید، دقیقاً مفهوم پیشنهاد اصلی دکوراسیون منزل 2020 را ایجاد خواهید کرد: محیط های طبیعی و پذیرایی برای سکونت.

متریالی که در دکوراسیون داخلی 2020 مورد استفاده قرار می گیرند چیست؟

ترند جدید دکوراسیون داخلی 2020 به لحاظ مواد، روندهای تزئینی چوب را به عنوان ماده اصلی نشان می دهند. چوب کاج، بلوط، چوب ماهون در سال 2020 در دسترس است.

-چوب در سازه های خانه مانند سقف یا ستون

-طبقات داخلی و خارجی

-مبلمان چوبی در تمام اتاق ها

-چوب درها و پنجره ها 

چوب تیره یک ترند در دکوراسیون منزل 2020

برخلاف سالهای گذشته که در آن چوب سبک ستاره بود، سال آینده تن های تیره و مات خواهد شد و به دنبال این است که به دکوراسیون خانه زیبایی و لمس لوکس تری ببخشد.

الیاف گیاهی

علاوه بر چوب در مبلمان، کف، سقف و لوازم تزئینی، گرایش به سمت ظاهری طبیعی دادن به دکوراسیون داخلی 2020 سوق داده می شود و ما در فضای داخلی خود شاهد حضور حصیر، جوت و خیزران خواهیم بود. این مواد مقدار بیشتری از بافت ها را به دکوراسیون ارائه می دهند و باعث استقبال بیشتر آنها از محیط های ما می شوند.

چرم، یکی دیگر از موادی که در دکوراسیون داخلی 2020 بکار می رود

 مصالحی وجود دارد که هرگز از سبک خارج نمی شوند، صندلی های چرمی مانند چسترفیلد است که در دکوراسیون های روند صنعتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و مانند سال آینده شاهد بسیاری از این موارد خواهیم بود.

فلزات

این فلزات به تزئینات دکوراسیون داخلی 2020 در همه نوع خود اعم از زیبایی شناسی های صنعتی مانند فولاد و جنبه های اکسیده شده گرفته تا طلا و نقره می آیند. این فلزات را می توان از طریق لامپ ها و لوازم جانبی مختلف مانند قاب آینه ها، پاهای برخی مبلمان مانند میزهای قهوه و سایر قطعات تزئینی کوچک در دکوراسیون قرار داد.

ترندهای جدید دکوراسیون داخلی 2020 متال ها در دکوراسیون اتاق های مختلف خانه، درخشندگی بیشتری را به ارمغان می آورند. علاوه بر این می توان از مواد فلزی برای تزئین هر سبکی اعم از مدرن، کلاسیک، مینیمالیستی و… از خانه استفاده کرد.

برای دریافت مشاوره رایگان گروه دکوراسیون کیادکور با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *